fika;

Hejhej! =)Har precis käkat middag, typ renskav med potatismos:) Har varit i stan med Julia&Jessica. Vi gick på ett café, kommer inte ihåg vad det hette, men jag kallar det "The masters coffeehouse". Haha. Det var jättemysigt där. Vi passade på att plugga medans vi var där, för att jag har prov imorgon om typ celler. Det kommer nog inte gå så bra. Efter fikat så gick vi runt lite i olika affärer, bland annat in&finn. Min nya favoritaffär! Jag såg en massa fina grejjer där inne till mitt rum, typ en massa kuddar och skitmycket andra grejer! men vi ses!

Puss/ Caroline

Kommentarer
Postat av: julia

ursäkta ? :P du vet att det är min affär till mitt rum, jag lät dig köpa likadana kuddar som jag:D var glad människa (a) <33

2008-11-13 @ 22:55:21
URL: http://gglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0